R5 Strength

Opi hyvä ja turvallinen suoritustekniikka

Progressiivinen 3 jakson ohjelmointi

Jakso 1 tavoite: Rakenteellinen tasapaino: lihastasapaino, keskivartalo painotus, liikehallinta ja linjaus. Painotus lihaskestävyydessä.

Jakso 2 tavoite: Hypetrofia, ohjelma lihasten ja voiman kasvattamiseen 

Jakso 3 tavoite: Maksimivoima, paranna voimatasojasi turvallisesti ja progressiivisesti.  

10x 550e

screening ja alkukartoitus

2x inbody

Siirrytään mahdollisimman nopeasti suuriin voimaliikkeisiin, turvallisesti ja tekniikan ehdoilla.

Kotiläksyt ongelmanratkaisulle.

R5 Elämäntapamuutos

Ruokaa, ravintovalmennus, ruokapäiväkirjan analysointi

Inbody x2, hapenottotesti (harjoituskynnykset) iso tietopaketti lähtötasosta

10 kerran

Kokemus kevyistä starteista kun lähdetään nollakunnosta

Muita paketteja enemmän painotus henkisissä voimavaroissa, erilaisia kotiharjoituksia ja keskusteluja valmentajan kanssa

 

 

 

R5 Terveys

InBody x2

jalka- fysioterapiaa tai hierontaa 2-4 kertaa ja 6-8 pt kertaa

Ongelmanratkaisu esim. kipeän polven, selän tai hartian suhteen

Ennaltaehkäisevää 

Valmentaja antaa myös ravintoneuvoja